PREZENTAREA PLANULUI DE AFACERI/SUSTENABILITATE

Activitatea se desfasoara prin intermediul platformei Microsoft Teams. Membrii grupului tinta sunt repartizati in 3 grupuri a cate 10 persoane.
Membrii grupului tinta sunt programati respectandu-se timpul necesar sustinerii,
dupa cum urmeaza:

  • 17 martie 2021; interval orar 17.00 – 20.00, Grupul 1 – 10 doctoranzi –
    Link conectare
  • 18 martie 2021; interval orar 17.00 – 20.00, Grupul 2 – 10 doctoranzi –
    Link conectare
  • 19 martie 2021; interval orar 17.00 – 20.00, Grupul 3 – 10 postdoctoranzi –
    Link conectare

In urma evaluarii planurilor de afaceri depuse si sustinute de intreg grupul tinta UAIC, format din 20 doctoranzi si 10 postdoctoranzi, se acorda urmatoarele premii:

  • 5 premii I;
  • 10 premii II.